Eleverne siger...

Israa, fra Kultur, psykologi og samfund:

Jeg startede med at høre godt om 10. Vest, og valgfagene lød også interessante for mig, derfor valgte jeg at gå der. Jeg var rigtig nervøs i starten, og jeg var bange for, at jeg ikke ville få nye venner, men den frygt gik over allerede fra første uge. Jeg begyndte at tale med andre elever allerede fra første dag og fællesskabet på skolen var noget af det bedste. Eleverne fra hele årgangen snakkede sammen, og jeg fik også et rigtig godt forhold til eleverne fra parallelklasserne.

Derudover var jeg også vildt glad for undervisningen! Lærerne var rigtig flinke og søde, og det var noget af det vigtigste for mig. Tidligere har jeg ikke været så aktiv i timerne, men da jeg startede på 10. Vest, blev jeg automatisk mere åben og deltagende, og jeg vil 100 procent mene, at lærerne og fællesskabet på skolen var grunden til dette. Skolen kan helt klart anbefales!

Boroka, fra Kultur, psykologi og samfund:

På 10. Vest var det ikke kun lektier og undervisning der fyldte, men også en god stemning og et godt forhold til lærerne, hvilket var med til at skabe et godt læringsmiljø.  Det var et skoleår med godt fællesskab, dygtige undervisere og masser af plads til at være sig selv. Lærerne var meget hjælpsomme og altid klar til at hjælpe en, uanset om man havde spurgt om hjælp eller ej. Fagligt blev mit snit fordoblet på blot et år, det havde jeg ikke kunnet uden den store opbakning og støtte.

Adam, fra Medielinjen:

Det fedeste ved at gå på 10. Vest er, at man kan komme og få en chance til. Lærerne ser bort fra, om du har været dårlig til dit skolearbejde tidligere. Hvis man giver den en skalle, skal lærerne også nok gøre det samme for dig. Jeg stolede på lærerne, og gjorde som de sagde og havde aldrig forventet et 12-tal til min afgangseksamen, men det fik jeg! Jeg anbefaler jer stærkt at gøre det samme.

Ali, fra Medielinjen:

10. Vest var nok et af de klogeste valg jeg kunne tage. Jeg afsluttede 9. klasse med et meget lavt gennemsnit, men jeg lærte rigtig meget her, mens jeg havde det super sjovt. Lærerne var de bedste! De lyttede og tog sig tid til at forklare os opgaverne, så det vi lavede gav mening. På grund af mit år der, går jeg nu på det gymnasium, jeg har drømt om at komme på siden 7. klasse.

Lucas, fra Medielinjen:

10. Vest, har været helt fantastisk at være en del af. Tiden fløj afsted, og jeg vil huske det som et år med masser af interessant undervisning, god stemning og underholdning af nogle helt ideelle lærere.